10 Ekim 2015 Cumartesi

Minecraft'ta Kamp Ateşi Yapmak İster Misiniz ?

Minecraftta olan itemleri kullanarak oyuncular bazen minecraft dünyasını şaşırtan şeyler ortaya çıkarabiliyor.Belki de bunun en güzel örneklerinden biri de minecraftta kamp ateşi
yapmak.Yaparken herhangi bir mod veya program kullanmadan minecraftta olan itemlerle yapılan kamp ateşi gerçekten kamp ateşi denilecek güzellikte oluyor.Bugün sizlere yanda resmini gördüğünüz kamp ateşi nasıl yapılır ayrıntılı bir şekilde anlatacağım.Adımları olabildiğince basite indirip anlatmaya çalıştım.Adımlar gözünüze çok gelmesin 1 dakika gibi kısa bir sürede kamp ateşini yapabiliyorsunuz.Ve belki de en büyük özelliklerinden biri olarak yağmurda sönmüyor.Minecraft'ın 1.8 ve üstü sürümlerinde yapılabilen bu kamp ateşinin isterseniz yavaş yavaş nasıl yapılacağına geçelim:


1.Adım

Öncelikle yeri aşağıda gördüğünüz şekildeki gibi kazın:


2.Adım

Elinize bir yatak ve su alın.Ve aşağıda gördüğünüz şekildeki gibi yerleştirin:


3.Adım

Şimdi elinize taş çit alın.Yine aşağıda gördüğünüz şekildeki gibi yerleştirin:


4.Adım

Çitin yanındaki boşluğu kapandığında aşağıdaki resim gibi görünecek şekilde kapatın:

5.Adım

Şimdi sol taraftaki boşluktan aşağı resimdeki gibi su bırakın ve 4 birim üst üste bir blok koyun:


6.Adım

Devamını resimle anlatmak karışık olacağı ve kafanızı karıştırabileceği için video halinde çekmek istedim.Aşağıda çektiğim videoyu izleyip devam ediniz:



Yaparken zorlandığınız bir durum olursa veya sorularınız olursa yorumda belirtebilirsiniz.
İyi Oyunlar.

Yorum Gönder

 
Minecraft İmleci © 2015 - Designed by Templateism.com