4 Şubat 2015 Çarşamba

ScoreBoardStats 1.7 [TR] : İstatistiklerini Gör.

SkorBoardStats
Girdiğiniz minecraft sunucularında belki dikkatinizi çekmiştir.Yanda bir skor tablosu bulunur ve burada paranız,sunucudaki online sayısı,öldürme gibi bir takım istatistikler yer alır.Ayrıca bir de top5 listesi yer alır.Oyuncuların
komut girmesine gerek bırakmadığı ve bir çok istatistiği anında gösterebildiği için bu tablo bir çok işe yarar.Size bununla ilgili bir anımı anlatayım ;
   Survival ağırlıklı açtığım SiriusCraft sunucusunda bu plugini eklememiş,nasıl olsa gerek yok boşuna lag yapmasına gerek de yok demiştim.Sunucunun bütün ayarlarını yapınca açtım ve reklam yapıp sunucunun dolmasını bekledim.İlk giren 15 kişiden hep aynı soruyu aldım; ''Skor Tablosu nerede ?'' bunun üzerine henüz sunucu dolmadan skor tablosunu sunucuya ekledim.Beklediğim gibi bir sorunla karşılaşmadım.Sunucuda lag sıkıntısı olmadı.Ayrıca yöneticilere gösterdiği ek özellikler ile sunucu kontrolünü daha rahat yapabiliyordum.Yetkililere sunucudaki ping oranı gibi bilgiler de göstermesi açısından gayet kullanışlı bir özellik sağlıyordu.
   Bu pluginin adı ScoreBoardStats plugini.Plugini size türkçeleştirmiş bir biçimde vereceğim.İndirdiğiniz rardan çıkan dosyaları plugins klasörünüze atıp çalıştırabilirsiniz.ScoreBoardStats plugininin config.yml dosyasına girerek yaptığım açıklamalara göre kendinize özgü düzenlemeler yapabilirsiniz.Ayrıca ScoreBoardStats plugininin top5 gösterme özelliği ile sunucunuzda top5'e girenlere ödül gibi etkinlikler düzenleyebilir ve oyuncularınızı sunucunuza daha rahat bağlayabilirsiniz.
   Plugin 1.7.xx versiyonlu tüm sunucularda rahat bir şekilde çalışmaktadır.Daha yüksek veya daha düşük versiyonlu sunucularda kullanmanız halinde birtakım sıkıntılar ile karşılaşabilirsiniz.
   Top5 listesini sıfırlamak isterseniz de;
MySQL İçinde yer alan PlayerStats yerini silerseniz top5 listesi sıfırlanmış olur.


Sıkıntılarınızı Yorum Olarak Belirtebilirsiniz.
Minecraft İmleci

1 yorum:

 
Minecraft İmleci © 2015 - Designed by Templateism.com