6 Şubat 2015 Cuma

Minecraft - Skin Değiştirme.

Minecraft'ta mevcut skininiz yani karakteriniz Steve'dir.[1.8 versiyonunda Alex olmuştur] Her ne kadar değiştirilse de karakterlerimiz klasik bir görünüme sahip olduğu için bir süre sonra sıkıyor ve değiştirmek gerekiyor.Skin değiştirmek
premiumlara özgü olduğu için yani paralı olduğu için bir çok oyuncu bu imkandan yararlanamıyor ve ister istemez steve karakterini kullanmaya mecbur kalıyor.Peki sunucularda başka bir karakter ile oynamak istemez misiniz ? Eğer cevabınız evet ise bu yazımda sizlere minecraft skin değiştirme konusunu anlatacağım ve konu sonunda siz de başka bir karakter ile oyuna girebiliyor olacaksınız.Buyrun adım adım minecraft skin değiştirmeyi anlatalım.

Minecraft Skin Değiştirme :

Adım 1 - Öncelikle skinsearch sitesine gidelim.Bu site sayesinde aradığınız skini kolayca bulabilir ve kullanabilirsiniz.Siteye gitmek için tıklayınız.Siteye gidince karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran çıkacaktır:



Adım 2 - Sitenin yukarısında yer alan browse yazısına tıklayın.Karşınıza aşağıdaki gibi bir pencere gelecektir.

Adım 3 - Buradan istediğiniz bir karakteri seçin ve üstüne tıklayın.Üstüne tıkladıktan sonra aşağıdaki gibi bir resimle karşılaşacaksınız.

Adım 4 - Buradan sonra benim seçtiğim karakterde üstte FlamingFury yazıyor.Sizin seçtiğiniz karakterde ne yazıyorsa onun ismini kopyalayın ve minecraftı açın.Kullanıcı adı yerine kopyaladığınız adı yapıştırıp oyuna girin.Seçtiğiniz skin oyunda gözükecektir.
İyi Oyunlar.
Minecraft İmleci

Yorum Gönder

 
Minecraft İmleci © 2015 - Designed by Templateism.com